Değerlerimiz
10 Ocak 2020

  • Hasta ve çalışan güvenliğini ve memnuniyetini ön planda tutarak sağlık hizmeti sunumunu sağlamak.
  • Hasta mahremiyetine özen göstererek hasta ve hasta yakınlarının acil sağlık hizmetinin sunumu esnasında bilgilendirmek.
  • Acil sağlık hizmetleri sunumu esnasında tıbbi etik ve deontolojiye dikkat etmek.
  • Personellerin sağlık hizmeti sunumu esnasında kurum içi ve kurum dışı etkin iletişim kanallarını kullanarak, kurumsal iletişimi ve personel motivasyonunu en üst düzeye çıkarmak.
  • Kaliteli sağlık hizmeti anlayışıyla teknik donanımımızı teknolojik ve bilimsel gelişmeler çerçevesinde geliştirerek, çağın gereklerine ayak uydurarak acil sağlık hizmeti vermek.
  • Hasta ve çalışan öneri ve görüşlerine önem veren hizmet sunumu süreçlerine destek olan katılımcı yönetici anlayışıyla çalışmak.
  • Hizmet içi eğitimlerle personel gelişimini sağlayarak daha kaliteli profesyonel ve güvenli acil sağlık hizmeti sunmak.
  • Acil Sağlık Hizmeti sunarken sağlıklı bireyleri koruma bilinciyle hareket edip, toplumun bilgilendirilmesini sağlamak.
  • İnsan odaklı çalışırken çevre ve doğa bilincimizi korurken buna yönelik de farkındalık çalışmaları yürütmek.